Reageer vóór :
27 november 2018

Per 1 januari 2019 vragen wij een enthousiaste medewerker voor 12 uren per week.

Dit houdt je werk in

Je fungeert als eerste aanspreekpunt en vraagbaak binnen de Facilitaire Dienst. Vanuit deze positie speelt de medewerker servicedesk  een belangrijke rol bij de communicatie tussen functionarissen en klanten van deze sector. Daarnaast bewaakt en registreert de medewerker servicedesk het proces van de ontvangst, de verwerking en de afhandeling van wensen, vragen, storingen en klachten voor de facilitaire dienst. De medewerker servicedesk fungeert als intermediair tussen de klanten en relaties enerzijds en de diverse uitvoerende afdelingen (zoals schoonmaak, gebouwbeheer, transport en cateringmedewerkers) anderzijds. Dit draagt bij aan een kwalitatief betere dienstverlening en een meer efficiënte bedrijfsvoering. Tenslotte verzorgt de medewerker servicedesk de reservering van vergaderruimten, audiovisuele middelen en de standaard catering

Dit wordt er van jou verwacht

Je beschikt over een MBO-werk- en denkniveau.
Je hebt een professionele, klantgerichte en dienstverlenende houding en beschikt over goede communicatie vaardigheden.
Je hebt enige achtergrondkennis met betrekking tot facilitaire dienstverlening.
Je hebt affiniteit met computers en kunt werken met Windows, Word en Excel.
Je bent flexibel inzetbaar en stressbestendig.
Je beschikt over een probleemoplossend vermogen,

Dit krijg je van ons

Naast een pakket van goede arbeidsvoorwaarden, bieden wij je diverse ontwikkelmogelijkheden en een salaris conform CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT) FWG 30.

Bij indiensttreding zal het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag (NL) / Formulier voor goed gedrag en zeden (BE) deel uit maken van de sollicitatieprocedure.