Wat vinden cliënten en mantelzorgers van onze zorg?

Zorgkaart Nederland

Cliënten en mantelzorgers kunnen op Zorgkaart Nederland hun waardering geven over de locaties van Valkenhof. Daarnaast kunnen mensen ook aangeven of ze de locatie al dan niet zouden aanbevelen. Het beoordelen gaat op basis van zes verschillende onderwerpen:
• Afspraken
• Verpleging
• Omgang medewerkers
• Kwaliteit van leven
• Luisteren
• Accommodatie
Valkenhof monitort de waarderingen continu en volgt deze waar nodig ook op.

Hieronder ziet u onze actuele score op Zorgkaart Nederland op basis van het totale aantal waarderingen. Daaruit blijkt ook dat 96% van de cliënten ons aanbeveelt aan anderen. 

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl

 
8.0

Valkenhof is 271 keer gewaardeerd op ZorgkaartNederland en heeft een gemiddeld cijfer van 8.0.

 

Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

 

NPS score

NPS staat voor Net Promotor Score. Het is een manier om te meten hoe tevreden klanten zijn over je dienst of product. Klanten geven de dienst of product – in dit geval de zorg van Valkenhof – een cijfer tussen 1 en 10. Om de NPS te berekenen wordt vervolgens het percentage mensen dat een 9 of 10 geeft verminderd met het percentage mensen dat een 6 of lager geeft. De NPS score van Valkenhof is eind 2014 gemeten en deze was toen +91%. 

Klachten

Wij vinden het belangrijk dat cliënten en mantelzorgers eventuele klachten met ons delen. In onze klachtenregeling hebben we beschreven op welke manier dit kan en hoe we hier vervolg aan geven.

Verslag Klachtencommissie

De externe klachtencommissie van Valkenhof heeft in 2016 geen formele klachten ontvangen.